Νόμιμη εγγύηση και συμμόρφωση

Τι είναι η νόμιμη εγγύηση;

Ως καταναλωτής δικαιούστε νόμιμη εγγύηση. Αυτό σημαίνει ότι οι ψηφιακές υπηρεσίες και τα προϊόντα μας συμμορφώνονται με τη σύμβαση και τις εύλογες προσδοκίες των χρηστών μας. Σε περίπτωση προβλήματος με μια από τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα μας, δικαιούστε μια κατάλληλη λύση, όπως επισκευή, αντικατάσταση ή, εάν είναι απαραίτητο, επιστροφή χρημάτων.


Συμμόρφωση των ψηφιακών υπηρεσιών και προϊόντων

Οι ψηφιακές υπηρεσίες και τα προϊόντα μας αναπτύσσονται και παρέχονται με προσοχή ώστε να ικανοποιούν τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας και χρηστικότητας. Η συμμόρφωση συνεπάγεται ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μας:


Αντιστοιχούν στην περιγραφή που έχουμε δώσει.

Λειτουργούν όπως εύλογα αναμένεται, λαμβάνοντας υπόψη τη φύσης της υπηρεσίας ή του προϊόντος.

Είναι κατάλληλα για τη χρήση που έχουμε κατά νου ή που μπορεί γενικά να αναμένεται από ένα τέτοιο προϊόν ή υπηρεσία.


Τι πρέπει να κάνετε σε περίπτωση ελαττώματος;

Εάν ανακαλύψετε κάποιο ελάττωμα σε μία από τις ψηφιακές υπηρεσίες ή τα προϊόντα μας, σας ζητάμε να επικοινωνήσετε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μας το συντομότερο δυνατό. Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να λύσουμε το πρόβλημα με σωστό και έγκαιρο τρόπο. Η περίοδος νόμιμης εγγύησης αρχίζει από τη στιγμή της παροχής της υπηρεσίας ή της παράδοσης του προϊόντος και παραμένει σε ισχύ καθ' όλη τη διάρκεια της περιόδου συνδρομής.


Εξαιρέσεις και όροι

Η νόμιμη εγγύηση δεν ισχύει εάν το πρόβλημα είναι αποτέλεσμα λανθασμένης χρήσης, αμέλειας ή αλλαγών που έγιναν χωρίς την έγκρισή μας. Σας συνιστούμε να διαβάσετε προσεκτικά τους ειδικούς όρους χρήσης των υπηρεσιών και των προϊόντων μας, προκειμένου να έχετε πλήρη επίγνωση των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεών σας.


Πώς μπορείτε να μας βρείτε;

Αν έχετε ερωτήσεις σχετικά με τη νόμιμη εγγύηση ή αν χρειάζεστε υποστήριξη, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας εδώ.

Ακόμη χρειάζεστε βοήθεια; Επικοινωνήστε μαζί μας Επικοινωνήστε μαζί μας