Γιατί λείπει ή δεν έχει αποθηκευτεί κάτι;
Από προεπιλογή, ό,τι πληκτρολογείτε στην εφαρμογή επεξεργασίας βιογραφικού ή συνοδευτικής επιστολής αποθηκεύεται αμέσως. Δεν χρειάζεται να πατήσετε «Αποθήκευση», για να αποθηκεύσετε το περιεχόμενο. Χάρη στη νέα δυνατότητα σύνταξης βιογραφικού χωρίς σύνδεση, αν διακοπεί η πρόσβαση στο Διαδίκτυο, οι χρήστες ειδοποιούνται και όσα δεδομένα αλλαχθούν αποθηκεύονται ακόμη και χωρίς σύνδεση. Μόλις επανέλθει η πρόσβαση στο Διαδίκτυο, οι χρήστες παροτρύνονται να συνεχίσουν την επεξεργασία του εγγράφου και τα αποθηκευμένα δεδομένα συγχρονίζονται με τον διακομιστή. Όταν προεπισκοπείτε το βιογραφικό ή τη συνοδευτική επιστολή σας, εμφανίζονται στο πάνω μέρος βέλη με τα οποία μπορείτε να δείτε την επόμενη σελίδα. Δείτε το παρακάτω στιγμιότυπο οθόνης.
Αντιμετώπιση προβλημάτων
Αν εξακολουθείτε να έχετε πρόβλημα με την αποθήκευση ή την εύρεση περιεχομένου το οποίο προσθέσατε, δοκιμάστε επίσης τα εξής:
- Κοιτάξτε τον πίνακα εργαλείων βιογραφικού ή συνοδευτικής επιστολής και βεβαιωθείτε ότι δεν κοιτάζετε τη λάθος εκδοχή του εγγράφου.
- Ελέγξτε αν έχετε εισέλθει με τη σωστή διεύθυνση ιμέιλ. Αν αρχικά εγγραφήκατε στο CVapp.gr μέσω Google, LinkedIn ή Facebook, τότε ο λογαριασμός σας έχει δημιουργηθεί με τη διεύθυνση ιμέιλ την οποία χρησιμοποιείτε στον αντίστοιχο ιστότοπο.
- Ανανεώστε την εφαρμογή ή δοκιμάστε να εξέλθετε και να εισέλθετε ξανά.
- Δοκιμάστε να δημιουργείτε και να αποθηκεύετε περιεχόμενο με το Chrome, το πρόγραμμα περιήγησης που υποστηρίζουμε περισσότερο.
Αν ακόμη δυσκολεύεστε να βρείτε κάτι που αποθηκεύσατε ή δεν μπορείτε να αποθηκεύσετε το βιογραφικό ή τη συνοδευτική επιστολή σας, επικοινωνήστε μαζί μας. Ίσως πρόκειται για σφάλμα ή ίσως μπορέσουμε να εντοπίσουμε το πρόβλημα και να αποκαταστήσουμε το περιεχόμενο που χάσατε. Ελπίζουμε να σας χρησιμεύσουμε!